Rady a zkratky pro webdesign – část druhá…

Vzdělávání v oblasti webdesignu není nikdy dost, a proto vás dnes potěšíme druhou částí našich rad a zkratek týkajících se webové grafiky. Zkuste je při své práci nebo při zadávání práce zohlednit a určitě budete pozorovat posun ve výsledcích. Jdeme na to!

face-8532981111Zaměřte se na UX

UX neboli user experience se vás jako designéra bude týkat velmi, ačkoliv se vám to nemusí tak zdát. UX je ale taková skrytá hrozba, a proto je také potřeba, aby designéři pracovali úzce s celým týmem. UX se totiž liší web od webu a jistě chápete, že například eshop s oblečením bude mít jiné požadavky než ten pohybující se v casino hrách. I jako designér se totiž musíte ztotožnit se zákazníkem. Zeptejte se sami sebe: Co vše, chce zákazník vidět? Jak zaujmu jeho pozornost? Kudy ho povedu po stránce? Design takové stránky by měl být hlavně jasný a užitečný.

Buďte kreativní

Není nic horšího, než ty stále stejné postupy pořád dokola. Ano, rada buďte kreativní se může zdát trochu obecná i přitažená za vlasy, proto je tu pár příkladů pro ukázku. Lépe se samozřejmě hrší kreativitou, u ne tak vážných projektů, jako je tento z americké talk show Conana O’Briena. Další najdete hlavně mezi osobními stránkami samotných designérů. Pár jich projděte a zkuste poznatky přenést i do světa komerčních projektů a služeb i eshopů.